7 lutego 2018

Szary płaszcz

 płaszcz, torebka, spodnie - ZARA
szal - LIDL
workery - TUTAJ

34 komentarze :

  1. Bardzo fajnie to wygląda.
    Szal ożywił całą stylizację!
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja, w 100% w moim stylu :) Płaszcz i szal idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi sie takie płaszczyki ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  4. szaraki są zawsze na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja. Bardzo podoba mi się plaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia kochana, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Płaszcz z szalikiem świetnie ze sobą grają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalik świetnie tu pasuje,ożywia całą stylizacje :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, bardzo pasuje Ci ta stylizacja :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny zestaw :) Wszystko świetnie do siebie pasuje.
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja super lecz płaszcz i torbka najbardziej mi przypadły do gustu :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te buty - uwielbiam je !
    moją uwagę zwróciła torebka - mega stylowa :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pięknie wyglądasz :) i podoba mi się stylizacja ;)
    obserwuje i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i dodatki boskie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/kurtka-khaki-mix-stylow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, podoba mi się płaszczyk :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz w tym płaszczu! <3
    katemi21.blogspot.com [KLIK]
    + obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz 😍
    Świetna stylizacja 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten płaszczyk! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz:) super płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie taki styl lubię. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny płaszczyk :) przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny plaszczyk. Bardzo lubie szarosci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny płaszczyk, ślicznie wyglądasz- przypominasz mi Jennifer Lawrence

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja ;)
    https://malaa2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. really nice post, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz, jak patrzę na zdjęcia to aż czuję wiosnę...
    super blog, obserwuje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post <3 Piękne zdjęcia. Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny płaszczyk :)
    Cała stylizacja jak najbardziej w moim guście :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie to wszystko zestawiłaś! Szary płaszcz to jeden z moich niezbędników - pasuje do prawie każdej stylizacji :>

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka